life

life

resepi

Monday, August 13, 2012

KLUar MerOndA sAmPai LeBam

IsNiN (8:35 - 12:00 malam)

lepas buke posa, terus bersiap2 tuk kluar.maklum la, nak jimat time kononnya...... niat di ati nk kluar beli baju anak2...
 Sampai di KB, masuk parkson dlu sebab nak cari baju anak....dapat baju anak, trus cari baju along plaks...hahahahah.....
da abih meronda dalam parkson, ronda kat area cam uptown dkat dengan pasar siti khadijah. terbeli bunga la plak.n paling best jumpe biskut arab...da lama cari baru dapat makan. 
Biasa la kalau da kluar dengan en.pak cik mesti nak cepat je kejenye...takut mydin tutup la, lewat balik la....
kekadng cam x best lak. rushing memanjang...
lepas terbeli bunga, dapat la cari telekung vietnam yang agak murah bagi aku sebab tempat lain tanya sumenye rm  60/70. kat makcik tu dapat rm50 jer. da beli 3, dapat lagi kurang.dapat rm145 kot. then, g mydin sebab en. pakcik nak beli barang.
lepas kluar dari mydin, p ronda lg area blakng mc d la plaks.sambar baju kurng sepasang.hehehe....
da penat meronda, ajak (pakse sebenarnye) en. pak cik p makan. susah benor nk makn ngan aku skarang neh..... asik nak balik jer.....tahu la bulan posa, tapi xkan beria diet  kot...tgk sama je debabnyer...
p makan kat first station. ramai je budak melayu, aku pun masuk la. sebab kedai mula2 smpai tu, cine jer yg ada.trus x jdi nak makan....nth cam ne. sgt teringin nak makan nasi...huhuhu..nmpaknya sebelum balik ni kena p kedai nasi kandaq kat renai la..da berapa hari duk terbayang nasi beriani dia jer....

aku makan nasi goreng sementara en. pak cik makan chicken chop. nasi goreng 3 rasa.tapi cam x berapa sedap jer mulut aku rasa. cappucino panas pun sama. rasa cam neslo.tapi rasa nescafe lg kuat la. en. pak cik kata chikcken chop dia sedap,may b sebab sos dia kot.tapi aku tgk sos dia cam sos sepahgeti jer...


ehsan en google

 cappucino ...perasan x cawan tu sumbing...aku minta dia tukar, en.pak cik kata ley ja minum belah x sumbing tu, tapi aku peduli ape,nk tukar gak.
x biasa kot minum cawan cam tu .may b da di ajar dari kecik kot
 presentation ok, tapi rasa....:(

 Nasi goreng 3 rasa...lauk ayam dia banyak gler,....
 cabai potong yang da lama aku x makan.slalu kalau beli ladna, ada la benda ni, x sangka kat sini nasi goreng ada benda alah ni....
 chicken cop en. pakcik
 kuah chicken chop
 makan dengan happyer...hahaah puas ati rasa dapat makan banyak... tapi kenapa still teringat nasi beriani kat nasi kandaq pulau pinang tu ek.....
adakah tukang masak situ terlebih bubuh kas kas????
huuhuhuhuhuhuuuuuu

2 comments:

  1. wah,shopping sakan, mana gamba pakciknye?;p

    ReplyDelete
  2. pakciknyer??? insyaallah tahun depan akan diupload...buat masa skrang, blm berani lg....hhheehehhe...shopping baju anak2 jer...

    ReplyDelete