life

life

resepi

Saturday, August 11, 2012

12tgh hari till 12 tgh malam

sabtu (11/8/12, 1.42 a.m)

hari jmaat pagi kluar beramai2 p usyar baju n tengok gelagat orang... memula p billion, puas survey and beli nak la p kb mall plak, tapi jam gler jalan.....nak masuk kb mall pun tak boleh, makanya trus p wau restorant.buke kat situ la nmpaknya..plan asalnya nak buka kat chicken rice shop.
ahli berjimba terdiri dari ita, ita dak praktikal, ain, irine, ira aku n adik ira. p dua keta, keta ain n momo.
nak p wau tu aku tak tau jalan, so, follow ira la....sampai kat wau kul 5 lebih.awal gler kot...lepas da order, p hotel grv, nk tumpang sembahyang kat surau dia, sebab surau restoran wau tu cam agak2 horor jer. berehat2 di surau sampai kul 7, baru jalan p wau balik.

kat wau tu sembang2 la sampai waktu berbuka, tgk banyak jgk meja yang dah reserve,kiranya ramai la jgk org yang berbuka kat luar ni.

menu ketika berubuka di wau
 lepas da berbuka kat wau, terus g kb mall, baru dalam kul 8.30 mlm pn da ramai org, nak cari parking pun susah..........niat ati nk p kb mall sebab nk usyar org beli belah n nk makan cone pizza, sebab hari tu p, da tutup :(
sampai di kb mall, kitorg berpecah sebab nk save time. kb mall tutup kul 10, tapi dekat2 nak raya ni dia tutup kul 11. maka, tinggallah aku, ain n ita jer.sebabnyer kitaorang x da nk survey baju, aku nak survey kasut jer...tu pun da xda mood sebab masa di billion, mana yg berkenan asik xda saiz jer.
igtkan di kb mall,ada la saiz, tapi hampeh. xda juga.sekaligus membatutkan mood aku nk bershopping kasut sepuas ati....
kasut ain jer ada....
feelin' retis jap

beratur tunggu piza

kiosk cone piza

kami bertiga cuci mata tgk kasut, yg lain2 g cari baju

kiosk cone piza

sblm mkn, amik gmbor makanan dl, cam da jadi tebiat lak







 kat bawah ni rupa pakaging dia....memang bentuk kon ar


ni perasa chicken apa nth. aku amiksebab ada sos thousand island.bungkusan dia cam nila

 
sedap sebab inti lg banyak dari pastri







































habih p kb mall, nk g mc d sebab nk beli grilled chicken fold over.nak tapau buat sahur.tapi kene g yg dekat ngn pasar siti khadijah sebab yg tu bukak 24jam. so, drive la plak g sana...

bila irine call tnya kat mana, aku jawab da sampai (dgn nada hepi + agak riak sebab sampai awal)hahahahha....
kalau ikut logik, kami akan sampai lewat. tapi aku da langgar sket peraturan, so, bleh la sampai awal.siap bleh ronda2 dulu kot sementra tunggu budak2 tu sampai...heheheh....

lps p mc d, terus balik. sampai umh dalam kul 1 jgk la...borak2.....tgk barang yg dibeli n siap try skali. dalam kul 2 lebih. pas tu online smpai kul 4 sebab takut x terjaga time sahur.....
lepas kul 4 baru tdo....
walaupun x beli baju raya, tapi rasa cam terapi minda gak ar......rasa rileks jer.....sebabnya baru rasa suasana nk raya....tp aku mmg xda mood ar utk membeli baju....



No comments:

Post a Comment