life

life

resepi

Wednesday, July 4, 2012

piza

minggu lepas p celebrate yana...sempena beliau habih praktikal....nmpknya rindu ar kat dia lepas ni...
ramai2 g piza at kb mall...mengorder macam2 hehhe....rasa cam nk makan semua yg da kat situ...tapi aku try lasagna jer ,, xla sedap sngat pn...lebih kulit dari inti...uhuhuuhuh
tapi chicken chop die nmpk sgt sedap n menarik.....



chicken chop...nmpk sedap kn



 time kasih kepada en. pak cik yg sudi belanja kiteorg...
tapi sempat lg kene kn aku...hampeh tol
aku: "dik, minta tisu "
pak cik: " a'a dik, dia nk bawak balik umh"

nasib baik aku jenis x kisah...
 kak uda n ita yg besh
 tetamu yg diraikan..cik yana...........

 piza yg  x mampu nk abihkan....konon2 nk mkn byk (aku la tu)
last2 makn sket da kenyang...
kena la terima kenyataan, aku x mampu nk menikmati makanan sesedap rasa...ahhahaha
 ita order sepahgeti......




 da macam org kemboja da aku rasa....hahaahhha

selesai suda.....

No comments:

Post a Comment