life

life

resepi

Wednesday, July 4, 2012

hurm...

minggu lepas adalah diantara hari2 yang sangat memenatkan...samaada aku yang x pandai manage time atau aku memang x pandai wat keja...  last minit dapat call dari kwsp...memang xsangka betul...ingat memang x dapat dah..dah lama kot aku antar borang tu.....ni baru nak panggil tebiu.. da la tarikh tu memang time aku nak balik kampung... berkejar la kan dari kb ke kajang, dari kajang terpaksa balik kb sebab ada benda belum settle...n dari kb gerak balik kampung...mendrive la jawabnyer. hari jumaat lak da ada exam,satu pn x sempat baca...law kot..huhuhhuhu.... aku redha jer la kalau kene repeat pn...apa guna carry mark tinggi tapi x ingat satu pn kes....memang x boleh dapat markah la kan..... rasa cam nak nangis jer....kluar dwan awal..kalau selalu aku kuar sebab da abih jawab walaupn x tau betul ke salah, tapi kali ni aku kuar sebab x reti jawab....for da 1st time nye aku dapat rasa cam ne org yg blur time xam...cam ne keadaan org yang duk jauh kene ulang alik ke kls ...... n now ak phm....mgkn jugak balasan sebab dulu aku x cuba memahami member2 yg terpaksa ulang alik n duk jauh...maklm la dulu duk penang, kelas kat sp...umah pn dkt jer....x la rasa sngt...skrang kat kb kot..... paper ke dua eco...pun aku x sempat baca....biasa la kalau da balik kg, mak mintak tolong bawak p sana la , p sini la...x sampai ati lak nk tolak....baca time kat cafe jer...tu pn bila dengar member2 kata " kalau baca dari slide yang sir bagi memang x leh jawab la" trus aku down kot nk baca...tu je yang sempat...jawab jugak tapi merapu merapan la kn jwbnyer...lgpn time nak exam eco tu otak aku kacau ar....stress gler rasa.... keja dulu pn stress tapi bila balik aku da x pikir da pasal keja....keja skrang...memanjang hal keja ja dalam pala otak...mak pn perasan.. "sibuknya sampai hari cuti pn buat keja"..... tapi belum sampai tahap nk bagitau mak yang aku kurang kuat tuk hadapi ujian keja ni...huhuhu..... ke memang aku x pandai wat keja ek...sebabnya dulu kerja berdasarkan target.....buat je keja kita , xyah deal ngn orang sangat...kalau x capai target masuk la menjawab dengan boss.....skarang keja x da target.tapi kene deal ngn org.... nth la......keja kat tempat baru ni best...walaupn macam agak carca merba(mgkn aku blm betul2 phm flow lg kot)tapi aku suka kawan2 kat sini.... tapi x leh nk lawan la member2 tempat lama yang agak gler2 cam aku.....hahhahaha sume stok2 kepala terlebih creative kot.......sini member2 yang sopan2 so,secara tak lansung aku pn tersopan sama la...hahhhahaha...... tapi slalunya aku akan terkenang member2 kat tmpat lama......

No comments:

Post a Comment