life

life

resepi

Tuesday, April 28, 2015

secret place for special people

baru - baru ni (tak la baru sangat kot), member bawak pi tempat best. pesisir pantai dekat dengan muara sungai. bayangkan angin dia sepoi2 bahasa. ya allah. bahagia nya rasa duk situ........


first time p lepas keja.  2nd time p hari cuti sebab nak bawak 2nd family members from kl (jauh di mata dekat di hati), p plak. makanan panas biasa ja. kalau p situ disuggestkn order yang ala2 yong tau fu tu n rojak buah. hat dua tu sedap. ayaq biasa la. coconut shake je aku sokmo order pun. hehhe. sedap coconut shake dia.  tempat dia la yang paling menarik perhatian aku. cantik n tenang. 



disebabkan kali kedua p tu tak ramai orang - time dia baru nak bukak kedai, kami pun berphotoshoot la beb. apa lg. hahhaha. puas2 photoshoot. hehehe. lps tu baru lepak kat gazebo sambil sembang2 ngn kesayangan.



mai la pakat2 layan gambaq cek no.



enjoying da view

coconut shake

yang ni hat disuggestkan tu


















































well, nak tau  ke take kat ne tempat dia???


seem blog aku ni bukannya ramai pun hat baca kan. biaq la aku kongsi sket. haahahaha.



tempat dia kat jalan nak p pantai sabak, sebelum lepas airport tu straight ja, sebelum jambatan ada lorong kecik (jalan kampung) belah kiri. amik jalan tu n ikut ja jalan tu. 



landmark : ada signboard udang hidup kat simpang tu. 




well, one by one of my special people seem to left me. bukannya left sebab bergaduh / tak suka. tapi sebab kerja. 4 orang pindah dah sebab keja. luar klate. lg sorang pun bakal pindah jugak. huhuhu.  sejujurnya aku masih kat bumi kelantan ni sebab ada depa. kuatnya ikatan kekeluargaan tu. semangat aku kat sini. buat aku lupa n x pk nak pindah or isi keja lain, even boyfie pun aku tak risau sebab aku ada depa. we stick together, for each other. aku tak rasa sunyi tu. but now..macam kena hadap reality ja. huuhuhuhu... i dun really like  reality, thats why i choose to be sleeping beauty/ sleeping beauty wannabe. 

No comments:

Post a Comment