life

life

resepi

Friday, January 3, 2014

Budak kg

Balik kg hr khamis pg hr tu. 1st time bonda call hr rabu suh balik cpt.slalu mcm xkisah ja, mklum la bonda pun sama otai cam aku gak.hahahaha.
Balik xboleh nak berjimba sangat sebab balik tuk mengadap final.
Duk di kg rasa best sangat. Ye la da mmg asal kg, budak kg.mesti la ok duk kg kan.hahahah.
Sat lg nk p jmpa lec tu buat test, antaq assign, presentation.tu sume kene buat time last seminar.aku da lps 1 paper br nk buat.nmpak x betapa caca marbanya aku sem ni? Sem paling aku x prepare, paling aku teruk gila aku rasa.
Pas ni ngadap plak final 8 n9 hb.
Rasa nak p jumpa x boss sembang2 sambil bayaq utang blanja mkn.tp sempat ka?
Tgk la 2 , 3 hr lg, kalau dia ada kat kulim, aku kipnap la sat.lama dah x dgr nasihat n dgaq cerita dr otai biz.

No comments:

Post a Comment