life

life

resepi

Sunday, October 20, 2013

Cerita hati

 kak la
walaupun muke ang penuh kelembutan, gerak geri,tingkah laku n gaya pun lembut, tapi skali cakp... sentap woo. makan ati. suke buat muka bila penat, suka marah2 a.k.a cepat panas, walaupun aku tak berapa rapat ngn ang, jarang berkongsi cerita but still aku sayang ang.
 dik bie
depa slalu kata kita kembaq, even member ang pun ramai yang tertukaq aku jadi ang. anak ang pun sama dulu. walaupun ang nampak jahat, nakal,sosial nak mampus,very da outspoken, at da same time, sensitip. walaupun ang paling banyak kontroversi,paling ramai orang mengata, aku sayang sangat kat ang. kita da macam member rapat.aku slalu kat blakang ang, amik tau pasal ang walaupun ang ingat aku da buang ang dulu.merajuk aku memang lama,sebab aku sngat kecik ati ngan ang. so, jangan buat aku merajuk lagik skali k.
 dik megi
pada aku ang sorang yang sangat independent, tabah, pendiam (kadang2 jela), tapi kalau mai time merapu, sakit perut2 aku gelak. kadang2 cakap aku tau sakitkan ati ang, terbalas cakap ang pedih2, tapi aku tak sengaja. sorry k.
ang adik paling sempoi yang aku ada.
bonda
sorry sebab semenjak orang keja jauh, orang jarang dapat jadik pendengar yang setia, jarang dapat lepak n sembang ngn bonda. skarang pun da jarang telefon. sorry sebab kadang2 bila bonda sembang, orang diam seribu bahasa. orang bukan xnak layan bonda, tapi sebab penat n letih, orang jadik malas nk bercakap. thanks sebab jadik bonda paling sporting, x macam mak2 orang lain yang sangat strict and x konsider pendapat anak2.
semoga orang cepat2 dapat balik keja area sana and dapat luang masa sama macam time orang keja kat penang dulu. harap bonda tak kecik ati. sorry jugak sebab kadang- kadang orang menipu bonda. bukan sebab xnak bagitau, tapi orang tak mau bonda risau. 

arwah ayah
for me u are the cool dad eva. pendiam, x banyak cakap, x penah marah, x penah tinggi sora, sangat berhemah dalam menegur kesalahan orang. orang minta maaf sebab beberapa tahun kebelakangan ni x sempat p ziarah pusara ayah sebab tunggu sume ada baru nak p. insyaallah tahun2 akan datang orang akan paksa downg sume p. orang sangat berharap ayah ada, we could be happy family eva. tapi orang redha. orang akan sedaya upaya bahagiakan bonda, bahagiakan family, and sangat berharap dapat jadik macam ayah dalam nasihat adik2. insyaallah.... orang akan singgah kat ayah bila orang sempat sebelum balik kb. 

No comments:

Post a Comment