life

life

resepi

Wednesday, May 2, 2012

pantai sabak

minggu lepas, p jalan2
konon2 melawat kg la...
last2 tersesat....sesat plak kat tempat yg cantik...(best kn)
pantai sabak.....kawasan pantai yg belum dibangunkan
so, dapat la tgk umh kg, kg kat tepi pantai..
banyak yg main kat tepi pantai tu pn rasanya org2 kg situ  jer..
pemandangan sgt menyejukkan mata...(kalau yg suka kg2 cam aku la kn)

so, apalagi...enjoy the scene dari hp murah gue...






ini yg telah di edit



pemandangan time hmpir nk mgrib

motip?? (aku rase cam cntik je amik gmbor cam ni, x ek)

kucing makan angin d petang hari

ramai je yg main layang2..tapi pic adik ni je yg sempat snap

rumah2 kg stail lama yg masih ada n sgt cantik bg aku


keta otai yg menyebabkan kami sampai kat sini




ni kat jmbtn sebelum sampai pntai sabak...sebenarnya nk amik gmbr masjid putih yg cantik tu tp apakan daya..hp murah

 sekian jer dulu nampaknyer...
akan di update lg apa2 event yang aku p kat klate neh....


No comments:

Post a Comment